söndag 22 juli 2012

Försök nr:säkert tiotal!!!!

Datorn har fått fnatt,den slänger jag
snart i sjön!!!!!
För inte är det fel mellan datorn
och stolen.....eller????
Nu har allt gått tillbaka till det normala
här hemma,så nu ska det scrappas :)
Började igår med denna:
Fick för några dar sedan paket från
Sirap i Paris en webbutik i sverige,så
nu är det extra roligt att jobba  när
jag har nya grejer.Började med orange
vattenfärg men det blev för ljust så
jag sprayade på med orange mist och
hade en mask under.Pappret under
fotona är en ny grej som man ska färga
 själv,det är egentligen menat att användas
som en mapp men jag tog fram min sax
och använder den som jag vill!!!
Pappret i närbild efter att jag färgat
och stämplat pappret,vissa delar av pappret
är glansigt och där fastnar inte färgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar