söndag 18 november 2012

Galen i choklad!!!!!!!!!

Igår kväll sent,när jag tänkte
scrappa lite,sökte jag runt i
mina skrivbordslådor efter
nåt att använda,men hittade
choko istället och det slinker ju
lätt ner några bitar.Jag såg på
bitarna jag hade kvar och tänkte
att jag hade brutit av precis som
om nåt hade tuggat (det borde
ha sagt PLINGGG)på det.
Och idag när jag sökte en stämpel
(i lådan ovanför)
var det mösspepar och kisi där
bland  stämplarna OCH DÅÅ,
PLINGGG!!! Herreje jag
har delat min choko med ett
MÖSS!!!spott,spott!! Så nu
har jag skurat lådorna i en timme
och tvättat händerna flera,flera
gånger,men fick sätta på mej
engångs handskar i.a.f. när jag
lagade maten.Men det blev
en Lo idag trots allt.
 
 


1 kommentar:

  1. Oh no, fy f_n va äcklit! Ahneella on p... loppu ;))Men jätte jättefin Lo blev det :)

    SvaraRadera